julblogg #4 - Hanna!

Julkänsla: lite. Jag vet inte varför.
förväntningar: 4
lussekatter: 28
dagens fattiga riddare: Hannill!

Satte mig ner som vanligt framför datorn, kollar in bloggens kommentaren, och, vad får jag se?! En kommentar från Hannill! Min superkäcka vän som flyttat till staterna. Ett livstecken! Inga bombade plan, ingen fet amerikanare som av misstag råkat sätta sig på henne, ingen ekorrattack! Underbart! Jag blev sådär pirrigt nervös i magen.
Men jag fick bara en liten glutta hälsning. Nu väntar jag på hela utlägget, vad har hänt, vad har hon gjort?

Jag menar, staterna är groteskt stort, och bara tanken på att åka dit ensam gör att jag får lite sura uppstötningar.
Bra gjort Hannill. Glöm inte att berätta mer detaljerat nästa gång, tack.


Jag har även pimpat min blogg lite med bananer. Och eftersom jag inte tyckte den såg särskilt julig ut (trots alla bananer) ritade jag dit en käck tomteluva på en banan.
Nu känns det ju nästan 100%. Nu ska jag bara försöka fixa till headern lite.
Det är ju tur att man är teknisk. NOT. (haha, jag älskar att skriva sådär, man säger att man är bra, och sen ba; NOT, känns som om man skulle kunna vara sjutton igen.)

Dagens lucka:
Bengt Alsterlind bestämmer sig för att bli hårdrockare
och köper samma smink som Gene Simmons.
Bengt passar bra i svart läppstift. Det gör honom glad.


//Hustomten

Kommentarer
Postat av: Bengan

Fan va skön du är! Nu har man äntligen nåt kul att läsa varje dag.. tack. Du är min glögg en kall vinterkväll.

2007-12-04 @ 14:41:39
Postat av: Bengan

Fan va skön du är! Nu har man äntligen nåt kul att läsa varje dag.. tack. Du är min glögg en kall vinterkväll.

2007-12-04 @ 14:45:59
Postat av: apa

bengan: haha, tack! :P

2007-12-04 @ 15:21:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0