IMORGON ÄR EN NY DAG.

Jag har börjat tro att jag är teknisk. Eller så fuskar jag som alla andra. Jag har varit teknisk hela morgonen med datorn, Ni ser ju själva hur jäkla snygg bloggen är, bananer och hela kittet, det är rena djungeln här (hehe).
Idag ska jag klippa hela 3 människor. Det känns bra. Jag kanske kan bli rik på svartklipp?




Imorse gjorde jag tre situps och märkte att jag var extremt otränad. Imorgon ska jag börja träna och bli världens atlet, imorgon ska jag sluta äta mat och bara käka sågspån och müsli. Imorgon ska jag springa Vänern runt. Imorgon ska jag bli politiskt aktiverad. Imorgon ska jag försöka läsa ut sagan om ringen. Imorgon ska jag fånga 15 katter och sy en pälsjacka.

Men det är Imorgon det, Idag ska jag kanske klippa tånaglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0