kaffe med porr.

Eller bulle ska det stå, bulle! Jag vill bara se om jag får fler läsare med snuskiga överskrifter. höhö.

Nästa vecka är det ju halloween som ni alla vet om. Då ska man klä ut sig, helst lite gulligt eller sött, och så måste man se snygg ut samtidigt. Man kan ju inte direkt gå på halloweenfest utklädd till skalman eller valfri massmördare, näe, däremot går det bra att vara sjuksköterska i någon kort historia med en sån där käck liten hatt till, eller katt. Eller kanske ett par djävulshorn. På sin höjd. Det är lite tråkigt faktiskt, men jag är väl inte bättre själv. Har dock lite planer iår;
- rik person (hur ser man bäst rik ut? bakåtslickat hår?)
- ninja (men jag är skeptisk till rånarluvan, jag vill inte förstöra min frisyr)
- blond tjej (har blondiner roligare?)
- häftig gangster i kostym (jag har värsta gudfadern-kostymen!)
- lite gullig och död. (ja ni vet, snygg men ändå död liksom)
- spöke i lakan (jag ser så jävlig ut i håret nuföriden så det borde nog vara det självklara valet)

Skitsamma, vad tycker ni? Eller ska jag gå som kylskåp i år igen?

En gång klädde kristin ut sig till Robin (batman&robinalltså), Kristin är bäst på att klä ut sig, hon blir varken gullig eller snygg.

image20

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag tycker du ska va blondin. bara så du får se hur jävla roligt man har i ljust hår. men du skulle nog passa bäst som gullig och död. inte för att jag vill att du ska va död. alls! men
du är gullig. och det är lite småroligt att leka döden ibland. tror jag. roligt att få spackla på massa extra smink. hihi

2007-10-29 @ 17:16:57
Postat av: apan

Kajsa; haha, ja! jag kanske kan vara död och blond? väersta kombon, nej jag vill inte heller vara död på riktigt. :(

2007-10-29 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0