en dag händer det...

Igår köpte jag en tian-lott! och vet ni vad, jag vann!! 10 spänn! Jag blev skitglad, och sprang lyriskt ner till pressbyrån och lade skrytsamt upp den lilla lappen på disken och sa högt "joråsatte...nu har jag vunnit storvinsten! ro hit med en ny lott" Eftersom jag redan vunnit tio spänn på förra lotten räknade jag ut med lätt matematik att jag borde faktiskt vinna minst 10000 på den nya lotten. Det gjorde jag inte, trots att jag höll båda tummarna! Jävla fiffel alltså. Sen blev jag lika sur som jag alltid blir när jag förlorar.

På tal om lotter, tänk er det här, ni vinner en miljon, men ni får inte behålla pengarna utan måste skänka pengarna till något ni verkligen tror på och stödjer, vad skulle det bli?
Har funderat som fan på vad jag skulle skänka pengarna till, men jag vettefan än alltså, däremot vet jag vad jag absolut inte skulle skänka pengarna till, Greenpeace, eller någon djurrättsorganisation överhuvudtaget.
Skulle kanske bli typ...någon slags rädda barnen grej. äh ja vettefan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du skulle skänka de till KATTHEMMET...dom har ju sitt kontor ett par meter från vårt hus =) hehe

2008-08-27 @ 21:27:30
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

äh, katter klarar sig oftast ändå, dom är ju vilddjur!!! ;)

2008-08-28 @ 08:37:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Räv

Jag skulle lätt skänka en miljon till en katt så h*n kan gå runt bland sina kattkompisar och verka snoffsig och rik :D

2008-08-28 @ 22:27:27
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0