julblogg 22 dec

Julkänsla: nääe, bara stress.
förväntningar: kommer jag att bli magsjuk?
dagens tomte: hannill och c/o

Det är ju lite krux med det här o va ledig, jag är rastlös som en flock med vilddjur. Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Idag var jag på stan och träffade hannill, bengan, emmy, kristin och sudden. Vi satt och fikade i hundra år, precis som förr. Då hade vi fika-maraton i flera timmar, och drack kaffe tills vi grät av skratt. Det var tider det...
Efter fikat så var jag o sudden på stan och glodde, jag prövade asmycket kläder, men hittade inte mycket, bättre o shoppa på rean istället.
Och jag har fortfarande inte inhandlat alla julklappar. Jäkla bajs, fick panik av allt folk på stan, var helt överbefolkat, så jag tänkte handla imorrn istället, blir säkert ÄNNU bättre då, eller inte.

Nej, nu ska jag försöka bli trött på något humant sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0