Guzzen

Har haft massa spännande människor på salongen idag. Hade ett extremt djupt samtal med en psykologistuderande om fördomars påverkan av individen, tror inte vi kom fram till något vettigt dock.
Sen kom det in en stum kille som viftade hysteriskt med armarna (chefen frågade om han sa något vettigt o ja ba "höhö, nej han sa inget alls!" fan vad törr jag är) och pekade på en sån där stor vattengrej, behöver jag ens säga att jag inte fattade något. Och efter det kom det in värsta kickerskillen som råraggade på mig och kallade mig "guzzen" (haha, först trodde jag han sa "gossen"). var minst lika röd som min tröja och började städa helt hysteriskt.
Men som vi brukar säga; dä finns fôlk te allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0