Ångest de luxe

Har en fantastisk ångest. Extremt besvärande dagar faktiskt, ni vet, indianer i vassen, Det röda havet, Röd flagg, ryssen kommer, ja ni fattar.
Har gått runt halvt död hela dagen med ett stort åskmoln över mig, sådana här dagar borde jag definitivt stanna hemma, jag är en fara för allmänheten. Ge mig en skvallerblaska och jag gråter som ett barn åt precis vilken blaskig historia som helst (idag; tsunami offren berättar - "så fann vi kärleken igen"). Var skitkul att få in två helt omöjliga kunder, en tvååring som skulle ha sitt första klipp (han tjöt som en ångbåt), och en tant som inte ville ha det ljusare, och inte mörkare. Skitkul.
Ungen fick dock en "skejtar-frisyr" haha, skitballt. Tanten fick som hon ville, det var inte ljusare, och inte mörkare, hon var ändå inte nöjd. Jäkla tanter.
Har mest haft ångest för helgen faktiskt. Ångest ångest, jäkla mens. ska nog dricka ett kilo margarin. Eller inte.



Bjuder på en idolbild, så kanske jag mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggo!

2008-06-23 @ 20:32:05
Postat av: Ida

VI är synkade, och då äter jag ändå piller för att sluta mensa. ingen ordning på världen.

2008-06-23 @ 20:54:05
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

- tackar!



ida: haha, fan vad skumt!!!

2008-06-24 @ 19:22:52
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0