ap-trött

Varje morgon går jag till jobbet. Det tar ungefär 30 minuter, och under dom här 30 minutrarna hamnar jag i någon slags trans, jag varken finns, syns eller hörs (förutom musiken i mp3-spelaren) I´m superman!
Nåväl, i mitt morgontrötta translynne gick jag i min egen värld imorse som vanligt till kneget, när någon helt plötsligt knackar mig på axeln, jag tar av mig hörlurarna och vänder mig om, där står en gubbe i lagom ålder, helt flint och med två stora kanintänder, såg lite ut som en seriefigur tillochmed, och säger "Hej!" jag blev helt paff. "Hej på dig du" sa jag tillbaka och tänkte innerst inne att nu, nu blir jag mördad. Då säger gubben "Jo jag ville bara fråga om du lyssnade på bra musik?" jag nickade, han log nöjt, och sen gick han.
Fan vad skumt. Eller tycker jag det är skumt för att det är osvenskt? Eller är det bara skitkonstigt?

Blekte en kille ultrablond idag. Han ville bli is-vit sa han. Han blev kycklinggul. Såg förjävligt ut, men han var asnöjd. Konstigt det med.


Kommentarer
Postat av: Palle

haha fan vilken skum gubbe!

2008-06-11 @ 23:23:00
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja litte! skumma västerås!

2008-06-12 @ 22:37:02
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0