fet tös.

Jahaja. Här sitter man då, ensam och jävlig och smuttar på en rumstempererad milko 3%. Fett ös - medvetslös.
Emma drog till karln sin, dom ska äta champagne och dricka chokladdoppade jordgubbar (eller tvärtom). Jag kanske ska städa. Bajsigt.

Imorrn blire dessvärre fullt ös medvetslös utan milko! Har köpt mig en redig platta med bärs och cider och tänker med all min kraft försöka supa ner Emma så hon älskar karaoke. Blir fett med coolt.
Fan jag har börjat skriva som ungdomarna, märker ni det? Fett med ballt. Fett ös. yo bryden! haha! Ja tänk när man var sjutton... haha. ung och full i fan.

Nejvafan, nu tar jag mig en öl ändå.
Fett med gott!

Trevlig helg.
/din apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0