babbel babbel.

Ja herregud, så fort jag gick av bussen igår kom den lilla tanten i mig fram. Folk var jättedräggiga och packade, nästan samtliga var utklädda. Tjejerna var katter, i princip allihopa var utklädda till en bunt kattdjur, Haha, fantasi folk!

Vandrade runt en stund i stan och frös röven av mig, sen gick jag till Burger King och snackade med killen som jobbade där. Det var något om en kupong som jag inte fattade.
Tillslut skulle jag åka bussen till skattkärr, då jag tyckte jag kände igen busschaffören. Var inte helt säker på om jag kände igen honom eller om jag faktiskt kände honom, så jag chansade.
apan: "Men hej! Dig känner jag igen!"
Busskillen: "öh...ja.." Busskillen ser ut att fundera så hjärnan spricker.
Busskillen:"läget med dig då?"
apan:"Jotack det är bra. själv?"
Busskillen: "jovisst, tjänar lite extrapengar. Du kan få åka på barnbiljett!"
apan: "jamen tack! Ha dä gött!"

Haha, jag har legat och funderat halva natten på vem han var. Varför kände jag honom? och, vem var det? Jävligt skumt.
nej nu ska ja ta mig i kragen o höppe öpp!

hare gött! Ikväll blire gallej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0