jeeeezez

För ett tag sen hade vi brutal översvämning i källaren, avloppsröret hade fått pms och var helt galet. Tyvärr hade jag packat ner alla mina fotoalbum, ett par dagböcker och lite annat jox där nere. Ett fotoalbum klarade sig helt, ett annat klarade sig inte alls, så jag rev ut alla foton och har dom på tork nu. Töl.


möe dret vare.


haha, hittade den här gamle på Bengan, Hannill och mig. Tror vi gick ut nian då. Hannill och Bengan har jag känt sen dagis!


när jag gick i åttan prövade jag fenomenet "permanent", var väl...sådär, tycker posen är jävligt bra med, ser helt förstoppad.

Det luktar även avloppsrör här inne med. uscha.


En till sak som jag var tvungen att slänga var min vykortssamling. Nu är jag inte någon galen samlare sådär direkt, men jag har alltid plockat på mig gratis vykort överallt och stoppat ner i en slags pärm, gjorde lite ont i hjärtat faktiskt eftersom jag har fått till en rejäl samling, räddade dock mitt favoritvykort med en torsk på, och så står det "soppa-torsk?"hehe...

Kommentarer
Postat av: Kaka

mobilen dog precis när du sa "näe nu får vi ge oss.." haha :P

2008-10-11 @ 18:29:51
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0