"körv med bröd"

Ja här kommer en lätt försenad helgrapport.
Fredagen var jävligt lugn, satt och softade till Ghostbusters i min ensamhet, fett ös - kuvös.

Lördagen var det lite mer drag i. Emma låg och sov tills klockan blev halv fem, sen vaknade hon, pigg som en inbrottstjuv, och efter lite tjöt blev det bestämt utgång. Lite snabbt spacklande och vi var klara och glada. Tyvärr var vi väl alla lite lätt småsjuka, men vafan, lite öl på det!

Vi åkte på för-förfest hos Jims mamma, och det var lite folk som satt och ölade o var glada, Jim hade en jättesnygg mamma. Sen skulle vi åka på den "riktiga" förfesten, och när vi kom dit var det ingen som öppnade. Skumbanan. Efter lite ringade så fick vi höra att vi var blåsta och det inte var någon förfest där. Haha! Så vi gick till Jims spartanska lägenheten, utan den minsta möbel, så vi satt på golvet. Men det var trevligt det med. När vi var lagom packade drog vi till Blå månen i vanlig ordning, gled likt prinsen förbi kön som den V.I.P-wannaben man är.
Jag var helt lyrisk hela kvällen, och desto mer öl jag drack, desto hesare blev jag. Lät som Magnus Uggla och Ulf Lundells barn tillslut. Pep bara.
Satt och spanade på killar med rutiga skjortor, tatueringar och långa polisonger. Men ingen lycka där inte.
En tjej kallade mig och Emma för "bitchar", tror inte jag har blivit kallat det av någon tjej förut, bara sådär. Varken någon av oss hade ju sagt ett ord till bruden. Men det är väl ren avundsjuka skulle jag tro. Inte lätt när man är snygg.
Filmade nästan hela kvällen, blev bara pinsammare och pinsammare, så jag kan bara ge er ett enda klipp, och det är när vi åkte hiss. Jävligt smart samtal.


"smakar körv"

Kommentarer
Postat av: lok

bröl

2008-09-09 @ 21:01:47
Postat av: hanna

haha! du ar bast...trode det bara va jag som tyckte rodvin smakade kott;)

2008-09-10 @ 03:22:18
Postat av: Anneli

Haha, mera vidoeklipp till folket :)

2008-09-10 @ 17:53:16
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0