my name is Luka(s).

Håller på o laddar den där vidriga rullen som Lukas Moodysoon gjorde för hundra år sen. Vågade inte se den när det begav sig, så jag tänkte göra ett försök idag. Är dock inte helt hundra på om jag pallar o se på porrscener och spyende tjejer och bajs o allt var det nu är.
Men det spörs.




FILMER JAG SETT I HELGEN
:
Ghostbusters 1 och 2. Bra skit! 4/5
Big Stan. Jag gillar Rob schneider jättejättemycket! 3/5
Everything is illuminated. Fattade inte vad det handlade om, en kille som samlade på grejer? 2,5/5
Into the wild: gah! snorbra! ni måste se den! 5/5
Little miss sunshine: lätt sevärd. 4,5/5
Wall:E. Jättesöt film! gillar pixar. 3,5/5

Sjukt petig recensent alltså. Såg även "Chokolat" igen, den är snöttig.
Jag borde verkligen skaffa ett liv..

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

jaaaa into the wild alltså!!!! tänkte på den i flera veckor efteråt :S

och little miss sunshine var gullig.

2008-09-08 @ 22:23:08
Postat av: apan

Ja! fett med bra rulle! Måste se om den typ hundra gånger till tror jag.

little miss sunshine är görsöt! du måste se wall:e med!

2008-09-08 @ 22:51:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0