Vad gör du idag?

Idag är det måndag. var enormt seg imorse, trots min maratonsömn hela helgen. Jag hann knappt torka håret innan jag insåg att jag var en kvart försenad till jobbet, halvjoggade (nja..) hela vägen till kneget och där stod min kund och väntade glatt. Tror kunden blev lagom förskräckt av min skitfula "hejjagharintekammatmig" frilla. Tur att man är frisör och kan skylla allt på "mode" nuförtiden.
Sen var resten av dagen som en seg nysning. Skitsegt, försökte att inte somna tvärs över bordet, och till min förvåning så insåg jag att jag löste ett helt korsord utan att bli hysterisk och förbannad. Jag hatar korsord, blir det inte rätt på en gång så blir jag skitsur.

Yeps-keps. det var min måndag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0