Bra nagel.

Insåg för ett tag sen att mina naglar har blivit dretlånga. Det är rätt fräckt faktiskt, känner mig lite som någon random bloggkändis.
 Förut kunde jag inte ha långa naglar eftersom jag rev mig i sömnen, plus alla andra. Sen finns det ju lite fördelar med klor, hamnar man i catfight kan man eventuellt vinna, man kan klia sig nästan överallt, och så ser det inte lika töntigt ut med nagellack på.
Sen finns det ju oxå nackdelar, typ toalettbestyr, det är aslätt att riva sig i röven. Plus att en klapp på axeln lätt kan bli  rivsår och misstolkas som någon form av inbjudan till bråk.


nageljävlarna. dom ser gula ut, men det är dom inte, eller så är jag färgblind, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0