tres cerveza.

Jag blev aldrig särskilt full igår. Tröttnade efter tre öl, satte mig i sängen och såg på Futurama tills jag somnade, runt elvasnåret.
Ni vet, har man sovit som en kratta, dricker tre bärs, så..tja... då somnar man rätt fort.
Tyvärr råkade jag somna i sittande ställning, med datorn på, lyset tänt och en enorm mal som fladdrade omkring i rummet. "Imponerande", tänkte jag när jag vaknade halv fem imorse, stängde av datorn, släckte lyset, hade extremt ont i ryggen och hade dessutom mobilen i handen. HAHA. Men jag lyckades somna om, och sov till 7.30. Alltid nåt!

Tror mina lördagsplaner verkar gå åt helvete oxå. Hannill är sjuk, sudden får främmande, och Emmy?

Reservplan:
1) Botar Hannill med microvågsugn.
2) Kapar suddens fest iförd toga.
3) Bakar Hasch-brownies, åker till Emmy, ger emmy kaka = emmy följer med ut.

JAJA. Dä fixer säj! Måste ju fan fira provjobbsveckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0