ap-modernt.

TJOHEJSAN BLOGGIZ!

Har spelat in en ny video halva dagen, och den blir nog sämre än jag tror. Men ska fixa redigeringsprogram sen och klippa och klistra lite, så får vi väl se.

Igår var jag i le stada hela dagen, först klippte jag + färgade Emmy, sen drog vi till Emmys syster Josse och klippte till + färgade+slingade hennes polare. Jag tog faktiskt kort, men jävla pisskameran vill inte ta bra kort. Bajsekatt.

Hittade massa fina grejer på Monki! Jävlar vad shoppingsugen jag är. Kan ingen skänka en miljon eller två?
Och en duffeljävel! Den är så fin att jag gråter inombords när jag tänker på den. Ser lätt ut som rödluvan i den.


Jag gör aldrig modegrejer! Antagligen för att jag är halvbesatt av pösiga gravidkläder (bekvämt och fettbefriande), så jag ser det som en bra ursäkt till att göra ett...modecollage alltså. "Mode", fan vilken tantigt ord. Vad säger kidzen? "Fashionizta?" "Citychic?" nej jag vet inte.

Duffeln! Älskert. Och pimp-skorna. Har alltid önskat mig pimp-skor. När jag tog studenten hade jag en hel kostym i pimp-stil. Haha!
Skitsamma, allt är från monki, för den som undrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0