alltså fan lixom! nej!

Är fortfarande osugen på helg och fest. Jävla pissrava. Vet ni vem som kommer till Koriander idag och imorrn då? PETER SIEPEN! fan i rava!

Kan nästan se det framför mig.

apan: peeeeteeer siiipeeeen?? heeeei!!
peter: ja hej.
apan: hahaha!!!
peter: okej...
apan: hahaha! du är så festlig! ska vi ta en öl o dansa disco tillsammans?
peter: nej.
apan: hahahaha!!

fyfan. det går ju nästan inte o missa ändå. Frågan är ju om lusten/orken/viljan råkar infinna sig lagom tills imorrn? Hoppas!


Och det är ju en jävla tur att jag är sveriges mest lättövertalade människa. Alltså på riktigt!
Såhär såg det väldigt ofta ut när jag bodde i västerås:

emma: skaru med ut o partaja Lina?
apan: neeej, jag orkar inte. vill inte.
emma: jooo, kom igen nu.
apan: nee...
emma: joo! men du kan ju inte sitta här inne en lördagskväll!
apan: okej då.

Alltså en gång blev jag övertalad till att binda upp mig på ett extra telefonabonnemang i ett år bara för att en telefonförsäljare "var så himla trevlig".




Kommentarer
Postat av: elli

Själv gjorde jag typ samma sak. Band upp mig på ett års hemtelefoni (stenålder liksom) utan att äga en hemtelefon.

2009-12-18 @ 12:41:53
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

haha!! bra jobbat!!

2009-12-19 @ 10:50:43
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0