think it´s love.

Klockan sex varje kväll blir jag sugen på kaffe. Alltid klockan sex. Och så gråter jag lite. Eller nej, det var ju lögn, men jag kunde ju ha gråtit. Eller dansat disco.

Brudarna ska ses ikväll, hela gänget! Bengan, Hannill och Emmy, och det var tusen år sen vi sågs ihop, och jag kunde inte komma eftersom jag inte har pengar till bussen.
Så jävla pissurt att vara fattig. Jag kommer inte få pengar förräns 23 augusti. Vafan lixom. Ska jag sälja min själ tills dess? Hur fan ska jag skrapa ihop pengar att leva på? Jag blir helt vansinnig, på riktigt alltså.
Måste fan få tag i ett jobb, snart. eller vinna på lotto. eller skada mig allvarligt så att jag får ut pengar på försäkringen. eller skaffa en asrik karl. eller råna en bank. you name it!

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Jobbade inte du på klipperiet på bergvik ? Eller har jag missat nått? :|

2009-07-23 @ 14:28:24
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

haha! nej det gör jag inte, det sket sig rejält. är lika arbetslös som en fet minihund. :(

2009-07-23 @ 14:39:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0