musikklassen


Okej, i högstadiet hade vi "musikklasser", alla snygga och coola kidz gick i musikklassen, det gjorde inte jag, eller mina kompisar, vi var den ständiga trion, Hannill, Bengan och jag, och vi avundades musikklassen i smyg. Dessvärre hindrade inte musikklasserna mig från att sjunga, till mina kompisars förfäran. En gång gick vi förbi ett klassrum där musikklassen höll till, och jag gjorde det jag gillar allra mest, sjunga. Sjunga kan jag, synd att det låter förjävligt. Hannill greppade tag i min arm och väste "Liiiiinaaaa, musikklassen är ju där..." och så skämdes hon. 

Skitsamma hur det låter, jag sjunger ofta och mycket, för det är sköjj! Ibland har jag kommit på migsjälv att stå och sjunga när jag har kunder, ibland har dom påpekat det, ibland inte. Och jag är lite som Eilert Pilarm, sjunger som det låter, texter är för fjollor.

Här har ni mig i karaoke-version till "Rock lobster", gillar när jag ser sådär skitnöjd ut ibland. 


Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha! sorry, nu skulle jag aldrig skämmas för dig...nog lite tvärtom kanske?!

sing & dance, lite det som gör livet ju=)

2009-06-18 @ 22:04:23
Postat av: Kaka

Jag tyckte det var roligast sekunden innan det stängs av, när du skrattar, haha! typ 1:09

2009-06-19 @ 12:08:35
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0