15 år och svår.

Naw. Vi har två små praktikanter på jobbet som går i åttan, ena tjejen fyllde femton bast idag. Vad sött! FEMTON BAST! Känner mig som gammelmormor i närheten av dom små. Det var fan nie år sen jag var femton. NIE! Och så är dom födda 94! NITTIOFYRA! Det är helt sjukt, jag minns -94, jag hade fan blommiga tights på mig.
Letade febrilt igenom mina gamla dagböcker för att se om jag hade skrivit något spännande på min 15-årsdag. Det hade jag inte. Däremot hittade jag något jag skrev en vecka senare:

"Tjohejsan
det var ett tag sen jag skrev... Anledningen till att jag inte skriver beror på ålderskris, och att det inte händer nåt kul i mitt liv. Jo förresten, idag började det brinna i overheaden, det var kul. Hehe.
Fick en moped när jag fyllde 15, ganska snygg faktiskt."

Mysigt att jag hade ålderskris när jag var femton. Ni skulle sett mig när jag fyllde 18! HAHAHA, det var fan grejer det. Jag hade sån extrem åldersnoja så jag trodde att jag skulle dö. Herregud, ungjävel man var.
Tur att man är så jävla mogen nu.


Apan femton år.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

HAHAHA brinna i overheaden! ett skoltidsminne för livet :D

2009-03-18 @ 23:57:11
Postat av: apan

ja, det var vackert. ;) haha!

2009-03-19 @ 09:15:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Ha ha, jag får fortfarande ångest när jag fyller år, jag ville verkligen inte fylla 24, ett år kvar till 25 och 25 ville jag ju aldrig bli, inte så att jag ville dö innan 25, jag tänkte bara att det hade varit behagligt at stanna på 23 :D

2009-03-19 @ 12:35:38
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

anna: haha, jafan, visst är det konstigt? jag slutade åldras efter 22. eller 23, det är en bra ålder.

2009-03-19 @ 21:04:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0