gravidchock!

Haha, Igår tog jag ett kort på min mage. Jag hade extremt megakul åt just den bilden eftersom det ser ut som jag välter baklänges medans jag försöker mig på en riktig förförarblick. Samtidigt pöser jag ut magen så mycket jag kan. Ja vafan, något måste man roa sig med. Vet ni vad jag gjorde sen? Jag la ut bilden på facebook och skrev "nej jag är inte gravid, bara fet". Jag tror jag skrattade i 45 minuter åt det. ALLA verkar ju vara lite gravida nuförtiden, eller har barn, eller hund, eller bil. Jag fattar inte riktigt vad som händer, är det lågkonjunkturen som spökar? Ligger folk mer med varandra då? Eller är det bara jag som är jävligt omogen?


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie - gymnasietbekant

hahahaha..

jag håller med dig om "gravidachocken" eller stressen som alla har.

Jag tror det också har något med lågkonjukturen.. de har inget annat för sig än att ligga mer med varandra.

sjukt. ciao.

2009-03-09 @ 10:16:23
URL: http://annsophiie.blogg.se/
Postat av: Anders

Fan gött med lite mage, beniga smala filurer är ju inte direkt gosigast ;D

2010-10-30 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0