slacker.

Fyfan vilken segröv jag är på att komma igång. Klockan är nästan fyra och jag har gjort precis ingenting av det jag skulle göra. Typ STÄDA. Istället la jag mig i solariet och solade i 40 minuter. 40 jävla minuter! Jag tror nog inte riktigt ni fattar hur jävla stekt jag är. Det luktar bränt kött i hela lägenheten. Jag med, trots att jag duschade i en halvtimme, luktar ändå stekt köttröv. Äsch, får väl dricka en flaska parfym om det inte avtar.
Det var rätt så traumatiskt, så jag såg på desperate housewives för att lugna ner mig. Och precis innan jag skulle komma igång med städningen, kom jag på att jag kanske borde betala räkningarna...
Räkningar betalda, jo just det ja, jag var ju absolut tvungen till att ringa Alina först. Mycket viktigt.
har jag ätit nån lunch idag? nej just det ja, kan ju vara bra, ska baaara göra lite lite mat först, sen så!

 Är det så jävla skitigt ändå? Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0