word to your mother.

Justdetja, har värste fete fläskläppen, svullnade upp av okänd anledning i torsdags och utvecklade senare blåsor av högsta grad. Fan lixom. Så jag har missbrukat lepsyl rätt fritt på sistone.

Inatt sov jag tydligen med stängt mun, och när jag vaknade imorse så hade fläskläppen försökt läka ihop med överläppen! Blev rätt nervös där ett tag när jag insåg att min mun satt ihop. Men med lite bändande fick jag tillslut upp käften.


(P.S Måste köpa strumpbyxor och kärringtroser imorrn!! )
(P.S 2, skall även köpa skumtomter o dokumentera hur många jag får plats med i käften!)
(P.S 3, har skitstor käft)



Kommentarer
Postat av: Sara Hell

hahaha du är så jävla gullig! :D fler brudar borde stå för sin schyssta och underhållande äcklighet ;)

2009-11-30 @ 13:48:17
Postat av: apan

äckligt är roligt!!!

2009-11-30 @ 19:01:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0