discolördag!

Jäklar i min lille lödda va sköjj det var igår! HAHA!

Först drog jag till moder och gjorde mig iordning där, hängde lite med min moster som var på finbesök från stockholm! Mycket trevligt.
Lyckades bjuda in migsjälv på förfest hos emelie o damian med gäster (emmy och hannill). Höhö. Vi spelade buzz och jag förlorade alla gångerna. skitspel, var nog glapp i min dosa...
Emelie och jag satt o småskvallrade hela kvällen. Hihi! Förfesten var skittrevlig! tack så mycket!

Sen begav vi oss till Koriander där det var helveteskö. Jävlar vilken kö. Emelie hade tydligen ställt sig längst bak i kön, så hon orkade inte vänta och drog till BMB tror jag.
Mötte upp Sudden o hennes klasskompis Linda, skitrolig tjej!

Väl på Koriander var det fett mycket folk, men vi dansade glatt hela kvällen. Hittade något bord långt bak på terassen o satt där o hängde. Dansade in i en kristen kör. Såg det ut som.

Men fyfan vad dåligt jag skriver nu. Känns inte alls sammanhängande för fem öre. Skyller på lätt bakfylla och spillda hjärnsäller.


Ja! Idolkillen! HAHA. Lät ju mycket häftigare när ja skrev det igår. Emmy sa iallafall att han hade varit med i Idol, och satt och raggade upp honom åt mig. "nej nej nej" sa jag. "JOJOJO" sa emmy och försökte övertyga mig att gå o prata med honom ("han vill ju det!!!"). Tror han drev med mig eftersom han var...öh, tja, lite för snygg. Han såg verkligen ut som en idolkille, lätt rufsigt hår, balla kläder och överdrivet självsäker.
Nåväl, tillslut bjöd han upp mig (han blev väl skitimpad av min fantastiska dans).
Och tja, ni kan väl gissa vad som hände?
SJÄLVKLART sumpade jag det. I vanlig ordning. Fick panik och prestationsångest och min fantastiskt coola dans förvandlades till kycklingdansen. Flaxade med armarna och böjde på knäna. Haha!!
Kan inte dansa snyggt, går inte. Så, när han typ la händerna runt min midja blev det för jävla mycket och jag sprang skrikandes iväg. HAHAHA. Så klart. Vem är förvånad lixom?

Sen försökte jag ragga upp en kille åt hannill på dansgolvet.
apan: Visst är du fett intresserad av tjejen där?!!
kille: eh..va? näe..
apan: Jaha, så är du bög? (alltså, jag sa det på ett väldigt trevligt sätt, inte otrevligt)
kille: haha, näe inte riktigt.

Haha, gött att jag bara antar att folk som inte är fett intresserade av hannill är bögar. Annars lär det ju vara nåt fel i huvudet på dom.

Jo justdetja, jag drog tydligen skitbra skämt hos Emelie. Skämten var så jävla bra att Damian låg på golvet o skrattade. Funderade hela kvällen på vad det var jag skämtade om. Skämtade jag ens? Jag kanske är naturligt roligt.


Nej, nu jävlar måste jag gå till konsum o köpa diskmedel. Värt. Hatar söndagar.





Kommentarer
Postat av: Kaka

Den där idolkillen, vare han i mörkt hår å vit tröja som jag också dansade med? Han drog isf upp mig när det va en Queenslåt å skrek "dä här är min favvolåt, nu dansar vi!" OCh så skrattade han när jag dansade, vet inte om jag också flaxade för mycket, eller om han bara va glad, haha! :P Eller vem va han?

2009-09-27 @ 14:19:24
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja vettefan!

2009-09-27 @ 15:07:18
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emmy

bluemoon känns inte så "i år".. haha!

2009-09-28 @ 11:24:55
Postat av: apan

haha! justdetja!

2009-09-28 @ 11:27:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0