virtuell stajling.

skulle precis gå till konsum. Men jag hann bara platta barret, och sen hamnade jag här igen? Kom på att det vore löjligt roligt att ändra hårfärger o grejer på photoshop. haha.

Om jag fick ändra färg på folk så skulle jag göra såhär:


evelina le orginal.


titt va läckert! hade lätt gått lös på kopparfärger på evelina, lätta slingor och eventuell en lite mörkare hårbotten för fylligare resultat.


apan le orginal.


apan goes purple. Jag är av kall natur, självklart vore ju lila det ultimata! synd att jag inte är femton längre...


sudden då? gissa vad hon har för färger? KALLT! Men jag är redan så jäkla nöjd med hennes färger, så länge hon verkligen är svart, och blond. "Men hon ju rött i, och det är ju en varm färg" - säger ni. Spelar ingen roll säger jag, så länge det inte ligger precis vid ansiktet.


sen försökte jag mig på att göra kristin vithårig, men det sket sig.


VAFAN, NU MÅSTE JAG VERKLIGEN GÅ UT!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skojade du om evelinas hår? färgen på henne som du fejkade till ser ju mest ut som något hemskt misslyckande till att bli blond! själv såg jag ut ungefär sådär efter en avfärgning. iiih. pissgult är ICKE vackert Lina!

2009-09-21 @ 17:52:21
Postat av: apan

tycker du? jag tycker det blev görsnyggt! sen är jag väl ingen höjdare på ps heller, hade lätt blivit snyggare om jag gjort det irl. ;)

2009-09-21 @ 17:58:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Du borde färga ditt hår sådär lila, det var ju assnyggt, jag blir lite sugen på att göra det på mitt hår... :)

2009-09-22 @ 10:40:30
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

fast det är ett helvete att hålla efter! har haft lila i håret förut, och man får färga fan varannan vecka. örke. :(

2009-09-22 @ 10:42:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0