mixtre o mogna

Testade min nya mixer idag!! Den är så jävla snygg att jag funder att ställa den på bordet och ha som prydnad. Fast det blir nog lite trångt då...

Nåväl, fick den i födelsedagspresent av Emelie och Damian!!
Älskar att mixra..mixtra? Vafan säger man??


Grön o fin är den. Glashållare. Läckert alltså!

Kan bju på ett skitbra recept på smoothien jag gjorde oxå!!

1 banan
2½ dl vaniljyougurt
litte hallon o blåbär efter smak o tycke.
litte kanel.

räcker till två personer! Man kan ha is i oxå, svingött!!



Kommentarer
Postat av: elli

Minns när jag köpte en mixer för första gången och skulle mixa. Det lät ASMYCKET! Visste inte då att det faktiskt SKA låta asmycket så jag bara antog att den var trasig och använde den typ aldrig mer.

2010-04-18 @ 20:18:38
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

HAHA! du ba "OMG ett flygplan!"

Fast den här låter inte så förjävla mycket som min förra gjorde faktiskt!

Men nu när du är medveten får du ju mixa dretmycket grejer!! gött med malen mat.örke tugga.

2010-04-19 @ 07:56:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0