Var jag jobbar?

Fick en fråga om vart jag jobbar. Jag jobbar i Kristinehamn på en frisörsalong. Mer än så vill jag inte säga.
I´m afraid of google!! Google ser dig!

GAHHHHHHHHHHHHHH!

(om ni ändå skulle vara sjukt nyfikna på vad salongen heter får ni väl maila istället!)


Idag är det ju förresten sup och svälj-borg. Hade min första fejk-fylla på valborg -99, var fjorton bast och någon hade skämtsamt bytt ut spriten mot ättiksprit och vinäger. Jävlar vad full jag blev!
Ända tills någon avslöjade det roliga "skämtet" och jag blev helt sonika spiknykter istället. Och dretsur.

Blir lugna bananer ikväll dock. Se på nån rulle, men ni får ha en superfin valborg onger! Gör inget som jag skulle gjort.





Kommentarer
Postat av: elli

Morsan hade fest när hon var liten med bål gjord på bland annat ättiksprit. Alla blev dretfulla och lekte med leksaker och kröp omkring på golvet. =D

2010-04-30 @ 07:43:56
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0