legendary mesômmer!!

Jag o sudden håller på att förbereda inför messômmer -10. Kommer bli awesome!! På riktigt alltså.

Har bjutt in en god och mör skara folk av alla möjliga blandningar till stugan i Faggan, bl.a göteborg, norrland, skövde, skoghall osv.
Kommer bli väldigt spännande med sovplatserna faktiskt. Finns fem sängar, en soffa som två kan sova i, plus en madrass. Litte för lite alltså.
 Funderar eventuellt på att ställa upp ett tält på gården, där man i slutet av kvällen kan rösta iväg folk till.
"sudden får en svart kamel av mig"
hehe.

Nåväl, kommer bli diverse aktiviteter som kommer att förbli top-secret ändra tills dagen D. Inga fjantiga (hehe??) lekar utlovas. eller det kan jag inte lova förresten.

Ni som är anmälda deltagare till messômmer-10 kan tänka på följande:
- tag med sovsäck eller lakan och påslakan osv. kudde oxå, har inte så många kuddar. :(
krubb fixar jag + sudden, sen splittar vi notan, vi ska eventuellt grilla, och då får ni ta med eget kött!
- öl och dret får ni oxå fixa själva.
- vad tror ni om snaps? För moget eller?
- badkläder! Om ni vill alltså. Vem vill inte bada i en dretlitten insjö som är varm och fin. särskilt på kvällen efter tre öl. drunknar du fåru inte skylla på mig bara.
- INGEN får skjuta med luftgeväret på hästarna. Orkar inte bråka mer med grannbonden.
- samma gäller pilarna.
- gummistövlar kan vara bra. finns ormar.
- Är du av manligt kön kommer du med största sannolikhet skickas iväg till åkern för att plocka blommor, se punkten över.
- ska du sura får du stanna inne.


messömmer 06. karlarna byggde stången!


Tallin -98 gänget.


Magnus o Glenne stekte köttbullar i 45 minuter. HAHA!


Dans runt stång utlovas!

Kommentarer
Postat av: beng

Kommer bli görkul! längtar

2010-06-12 @ 19:32:10
Postat av: Rävfan

Om Glenne kommer dit så skjuter jag gärna honom med luftgevär medans jag har gummistövlar på mig :D

2010-06-13 @ 13:02:05
URL: http://fantasticmrfox.blogg.se/
Postat av: apan

beng: jag med!¨



rävfan: haha! no glenne 4 u!

2010-06-13 @ 16:41:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Nej jag hörde det, han skulle jobba dagen efter det svinet :(

2010-06-15 @ 02:07:24
URL: http://fantasticmrfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0