lessen i ögat/allergi

Känner mig mer mänsklig idag än vad jag gjorde igår, tror jag. Ska försöka plocka undan litte grejer här, ser ut som warszawa typ och eventuellt hitta på nåt fanskap senare, kan ju inte sitta inne o uggle på semestern som nån annan kristen fågelskådare. jeez.


När jag var yngre höll jag på o läste dom där "självkänsla"-böckerna som Mia thörnblom skrev. Jävla hycklare, förstår inte alls vafan man ska med självkänsla till. Känns som att allt hade varit lättare ifall jag inte hade haft sån jäkla enorm självkännedom och istället kunna analysera sönder varför jag gjorde som jag gjorde då och då. Men jag vet fan exakt hur jag fungerar, vilket gör det svårt att kunna skylla ifrån sig på grejer.

Tro mig, jag vet mina negativa egenskaper för bra. (humörsvängningar hej!, självcentrerad för ofta, dålig på stress, relativt lat, osv). Så istället för sönderanalysering får jag bita i det sura äpplet och dras med ett samvete som skulle göra en katolsk nunna avundsjuk.
Fan lixom.

MEN! Har dock en positiv egenskap som jag är jävligt nöjd med, och det är att jag inte är ett dugg långsint. Blir jag förbannad på någon/något går det oftast över på 24 timmar efter att jag har utvärderat situationen. Ungefär som en barnförkylning.

/peaz. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0