"dåsig"? I RÖVEN!!!

Sitter i skrivande stund o sörpler kaffe och avnjuter en litten bit chokoläde. Det va fan inte igår!

Har hostat som en same på sistone. Torrhosta. Har dessutom varit rejält översnorig. Ganska ironiskt med tanke på i onsdags när jag satt o bölade på jobbet med blod som sprutade vilt överallt hulkade fram att "varfööör kan inte jag få en vanlig förkylning istället för könstiga åkommor??"

Och förkylning fick jag ju. Med råge. Har i princip skaffat klippkortapoteket. Är apoteks-torsk. Men det har jag väl berättat förut? Tror jag brännt ungefär 400 spänn dom senaste två dagarna på apoteket.
Olbas, otrivin, hostmedicin... öhh... och så senaste tillskottet Chi-san som apoteks-tanterna lovordade så gott.
Hostmedicinen kom dock med vissa biverkningar, blev skittrött. Verkligen vråååltrött. Höll i princip på att somna stående.
Smart som jag är sköljde jag ner med litte chi-san som utlovade pigghet. Funkade ej. Var drettrött ändå.


Vad äre förresten med folk som fäller ner sätena i bussarna utan att fråga om lov?? Jag fattert inte. Blir ju fan inklämd räka av säten som mosar mina ben. För ett par veckor sen så var det en gubbe som fällde ner sätet så jävla långt ner att han i princip låg i mitt knä. Jag blev så jävla förbannad att jag hostade honom i huvudet flera gånger. HAHA, SUCKER!! Hoppas han blev dretsjuk.


 
Här är en bild på en ko som cyklar. Önskar jag var en ko med cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0