bajsbajsbajs

Är fortfarande bitter. Och jättesjuk. Hämnades på sudden efter darth vader-flåset inatt och hostade tydligen som en same istället.

Om jag är gnällig när jag är frisk så är jag ungefär hundra gånger värre när jag är sjuk. Det är så synd om mig. Extremt synd om mig. Helst av allt hade jag velat att någon hade klappat mig konstant i huvudet och sagt;
"det är så synd om dig Lina, ingen har någonsin upplevt något liknande, det är så synd om dig..."
Utan någon som helst slags ironisk ton då.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det är så synd om dig Lina, ingen har någonsin upplevt något liknande, det är så synd om dig...



Tänk dej at jag klappar dej på huvudet också.



Och INGEN SOM HELST ironisk ton då. VERKLIGEN INTE.

2010-11-26 @ 12:12:47
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

åhhh!!!!!!!! snäll!!!! får jag hyra in dig?

2010-11-26 @ 12:39:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0