Dag 02 – Min första kärlek

UJUJ!!! tjärlek. När jag var yngre var jag ju typ kär i allt och alla. Hormoner kallas det för antar jag. TONÅRING!! Ni ska se mina dagböcker. Ena dagen var det paul och andra dagen nisse. cheezes.

Så är inte fallet nuförtiden. Jag litar inte på människor. Har blivit bränd. Och då blir man ju inte kär heller. Om man inte litar på folk alltså. Karlar är avskum. Gillar tjejer bättre.
Fast nu ska vi inte dra alla över en kam. Finns säkert trevliga karlar oxå, vem vet.


Min första kärlek hette Jörgen. Jag träffade honom på en 50-årsfest (han var inte den som fyllde 50 dock). Och jag blev så jävla kär. Han var lång, snygg och extremt len i käften. "Manipulativ" är oxå ett ord.

Jag var 16 bast och var helt övertygad om att detta var mannen i mitt liv. Och stormigt var det, minst sagt. En gång slog jag honom så jävla mycket att jag blev utslängd från krogen (han hånglade med en annan tjej, framför mig!! det var fan berättigat!).
Vi var officiellt ihop i tre månader, och han lyckades (vad jag vet) vara otrogen tre gånger. Och sen hängde jag efter karjäveln i minst ett år. Försökte bli ihop med honom igen, ljög att jag var med barn (??), fjäskade, sen råkade jag väl hångla med hans kompis, skickade hatmail till alla hans tjejkompisar, ja herrejävlar.

Vilken gris han var. Och vad naiv och dum jag var.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0