klickmannen.

Idag FLÖRTADE jag med en kund. Eller ja, jag försökte. Eller nej, jag blev generad och fnissade. Eller nej, jag var mest tyst (och fnissade). Som vilken idiot som helst. moget.
Blev så nervös att jag testade tre trimmers på honom.

Nu ska jag berätta om KLICK-MANNEN. Ok, jobbar ju i Krillehôla, town of doom, finns massa stollar. MASSA alltså. KLICK-MANNEN är en karl (kille??) runt trettio bast som gillar att titta på flickor. Han ser ut som en seriemördare och har antagligen inte alla hästarna i hagen, if you know what I mean.
KLICK-MANNEN hänger utanför Lindex och våran frisörsalong. Bara står där och glor. Idag stod han utanför mitt fönster och glodde in.
Får fan ilningar bara jag ser honom. Och varje gång jag går förbi honom så KLICKAR han!! Som en jävla delfin låter han. Smackar med tungan eller nåt.

En gång följde han efter mig till busstationen och cyklade runt mig i säkert en kvart. Och klickade. Klick-klick-klick. Kände mig som nåt offer i någon skräckrulle.
usch.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Först trodde jag du hade flörtat med klick-mannen. Så funderade jag lite omd det verkade troligt. Sen beslutade jag mig för att läsa om inlägget igen.

IBland är det svårt att hålla fokus när en liten unge frågar vad alla i en bok heter 20 ggr per person samtidigt som man läser bloggar.



Trevlig kväll!

2010-11-18 @ 19:30:27
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

åh, doh! var kanske litte otydlig, det var INTE klick-mannen ja flörtade med, utan en kund. haha.



haha, en frågvis litten rackare. hehe!

detsamma!

2010-11-18 @ 19:50:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Söfia

När jag gick på högstadiet kalla jag en snubbe för "Klickarn". Han hade snowjoggings med såna där broddar under, som lät när han gick. Kallade honom även för "Kamelen"! Världens adamsäpple hade han.

2010-11-18 @ 20:48:50
Postat av: Sofie

Ja! Han är läskig. Han cyklade runt mig genom stan en gång.. man får börja gå med pinnar så man kan stoppa in den i cykelhjulet.

2010-11-19 @ 07:44:59
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: apan

söfia: hahaha!! snowjoggings med dobbar, stackars unge med överskyddande föräldrar. När jag får barn ska dom ständigt få gå i hjälm.

kamelen, hehe, fyndigt. :P



sofie: ja! tur att jag alltid är armed 4 life.

2010-11-20 @ 10:57:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0