Kopping!!!

Jaja, vilka know-it-allers ni är då!! Klart ni förstod vad dom mystiska märkena på min rygg var, var ju hos PeterCarlstad alternativ medicin idag och blev masserad och då passade han på att koppa mig, det är lixom glas i eld som han sätter på ryggen och då bildas det ett vaakum och huden sugs in. Läskigt!! Men rätt gött oxå.

Kiropraktorn kom även in och knäckte rätt mig idag oxå. Tydligen är jag relativt sne mest överallt.

Såhär kan det se ut när man blir koppad:


(sudden på bilderna, och suddens bilder!)






och här har vi peter i en proffsig pose!!!

Om ni är sugna på att boka tid så kolla in hans facebook-grupp HÄR!

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha nej det fattade ju inte jag. Fan va läskigt det ser ut.

2010-09-22 @ 08:18:47
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0