dimma ner

"Året var 1732, dimman låg tät". Osv. Jävlar va dimma ute hörrni!! Kronoparken är helt dött idag. Inte en själ ute, förutom undertecknad som knivar runt till tvättstugan om vartannat.

Igår var jag och Hannill på Danko Jones, vilket var rätt dretbra. En stund iaf. Ända tills jag blev ihopklämd av massa idioter, fick panik och slet med mig hannill ut ur folkhavet. Dumt att ställa sig längst fram kanske.
Blev skitsur på en brud av okänd anledning och hämnades genom att hälla ut min öl på hennes rygg, jävlar vad sur hon blev. Jag låtsades att det var en olycka och bad om ursäkt ett par gånger innan jag skamset lämnade platsen.

Träffade massa roligt folk, en gubbe som såg ut som Kungen i sagan om ringen. Sa det till honom, tror inte han fattade vem jag menade, var kanske lika bra.


jag o Hannill. Hanna är så snygg, hatar henne lite.


försökte ta kort på danko. Är inte helt säker på exakt vad det är som jag tagit kort på.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Schysst att hälla öl på folk, haha!

2011-04-02 @ 15:57:22
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0