Men gerrej.

Hade en kund som var riktigt asig igår. Alltså, hon pratade ner till mig eftersom hon trodde att jag bodde i Krillehôla och hon var från "landets fjärde största stad" (VARRÅ, HARU ALDRIG VART DÄR?).

Och så försökte hon testa min intelijens genom att dra massa fakta och statistik om medelsnittet av barn i sverige. Jävla tråkigt. Jag försökte skojja med na och ba "höhö, 2,5 barn är väl det ultimata". Jävlar vad sur hon blev, började hatta om att det faktiskt var 1,9 barn SOM VAR GENOMSNITTET SVENSK STANDARD FATTARU ELLER.
Blev trött och slutade lyssna tillslut.
Alltså såna människor är skit. På riktigt. Jag hyllar självförtroende, och tyck gärna att du är bättre än andra, men förfan, visa det inte, respektera dina medmänniskor.


På tal om ingenting, här är min frukost.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Äre pancakes eller?!

2011-08-13 @ 10:54:26
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jajamensan!! med BLÅBÄRRR!!

2011-08-13 @ 12:51:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0