Önskelista 2011!!

Den 22:e februari fyller jag år. 26 jävla år. Nu är det lixom kört. Närmare 30 än 20. Ska jag vara helt ärlig är jag faktiskt lite förvånad, trodde på allvar inte att jag skulle bli äldre än 23. Inte att jag skulle dö, utan att jag helt enkelt skulle sluta åldras, bara sådär.
Jaja, ålder är bara en siffra, och så länge jag fortsätter att tvinga på alla mitt leg överallt så ser jag ju inte äldre ut än 18. (säger vi...)

OK, här kommer min officiella önskelista;

Spegel. Typ den HÄR, det ska va litte läderaktigt i kanterna. öh... Brun eller svart. mörkbrun då.
Satinsängkläder. INTE SIDEN FÖR GUDS SKULL, SATIN!! Har jävla dille på satin.
nya krukväxter, lite sådär hängiga. mina har dött av okänd anledning.
mascara (maxfactor masterpiece, den svarta)
tvättkorg. En fin. helst i korg, inte brun korg bara. vit eller svart. Eller i tyg. Jag vettefan.
en ny stol som man lixom kan pumpa upp och ner. Ja ni kan ju gissa vad jag ska ha den till.
ögonbrynspuder, eller vafan säger man, ögonbrynsskugga? som man fyller i ögonbrynen med, finns på H&M.
stekpanna, teflon.
UGN.
en litten frys.
Halsband. Långa med nåt som dingler på.
pengar. en miljon räcker.
Något slags transportmedel. en moped. eller en cykel. Har slarvat bort två cyklar nu. Kanske en ponny.
tops.
en hel röv.
bodylotion, eller bodybutter.
ett bord och stolar, det HÄR vill jag asgärna ha.
En mördarhund/katt som kan skydda mig från allt läskigt på kronoparken.
ett tandläkarbesök. Har inte varit hos tandis sen jag var 19, kanske är dags snart.
Bättre ölsinne.
Kött i alla former.
Kaffekokare, en sån som sudden har. Helst DEN som sudden har.
Ritplatta så att jag kan rita häfftiga grejer på datorn.
Löshår
hårspray



Och så vidare. Kan hålla på hela dagen. Lovar.


Här är jag och den sovjetiska fanan som fladdrar i vårat stillsamma hem. Kommer sakna den. Överväger att köpa en egen och klistra upp på ytterdörren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0