No country for young men

Igår var jag internetlös när jag kom hem. Jävla röv BBB hade kopplat ur bredbandet två dagar för tidigt. Så i en hel kväll satt jag där, ensam, rädd och naken. Vad gör man utan internet då? Gluttade på Clockwork orange medans jag lappade ihop mina sargade kjolar. Blev uttråkad. Tog en bärs. Blev trött och kollade klockan "jaha, halv nio...man kanske ska...?"

Idag kom en ung kille in (17 bast kanske?) och ba;
kille: en page med hellugg tack.
apan: haha. skojjar du med mig?
kille: nej.
apan: okej. skall bli.

Och page fick han. En kortkort som gick precis under öronsnibbarna. Försökte tänka att det var coolt att han vågade gå utanför ramarna lite. kille - kort hår, tjej - långt. Tyvärr så funkar inte frisyrer så. Det är nästintill omöjligt att klippa en frisyr unisex på en människa som är över 8 år. Låter kanske konstigt, men så är det.
Och tja, det såg faktiskt förjävligt ut. Riktigt förjävligt.
Sen kom en kvinna som hade lyckats bränna hela sitt hår. Har aldrig sett något liknande faktiskt. Fattar inte hur fan hon hade lyckats, men frågade inte. Får bli ett mysterium.

Imorrn ska jag till Ikea med brorsan, kommer sedan ställa mig utanför ingången ungefär 15.00 och skriva autografer, alla är välkomna.
puss.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Nej!!!

Ja är ju i Sunne... :)

2011-07-30 @ 10:18:48
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0