mellan raderna.

Godmorgon kära blogg!
Jag startade morgonen med en härligt uppfriskande promenad (=som iofs inte var frivillig, var tvungen o gå till distriktssköterskan). Vädret var varmt och skönt (= i helvetet). Köpte med mig lite jordgubbar hem eftersom dom var billiga och välsmakande (=100 spänn på att försäljaren har kissat eller slickat på alla).

Nu skall jag sätta mig i solen (=i fönstret, har ingen balkång), hoppas på en frisk fläkt (=har en fläkt som jag kommer rikta direkt mot mig höhö!!!)  och avnjuta ett parti gubbar (=nejrå, kommer antagligen rådäcka eftersom jag vaknade astidigt i ottan och fick för mig att frosta av frysen (=frysfacket))


Kommentarer
Postat av: Kaka

Va kostade gubbarna på konsum? På pekås tog dom 29:-. Jag borde ha köpt!

2011-06-28 @ 12:12:58
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Skoghall

Jag kommer ihåg när göbbera kösta 10kr på tummen

2011-06-28 @ 13:13:00
Postat av: apan

kaka: 20 riksdaler på konsum!



skoghall: ja... dä va tider dä!!

2011-06-29 @ 16:24:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0