stressen och "halloween"

Jag är så stressad. Så stressad att tjocka katten la sig på bröstet och det uppstod andningssvårigheter på bussresan hem. Blev helt snurrig och svettig på konsum och förmodade en svimning alt. panikångestattack. Det hade ju varit käckt lixom. En gång svimmade jag på apoteket. Vaknade i deras fikarum. Tror jag fick en frukt. Tack.

Och jag måste ju fan lära mig att leva i nuet istället för att hetsa mig till panikångest över saker jag skall göra. Svårt att tänka så när man älsker o överplanera grejer. Lev i nuet!!! Var fri i din själ och ät kakor te frukost!!!

Well well. I lördags var det ju typ "halloween"!! Jag var utklädd till en trasdocka. Så var även Madde. Synd att jag var så dålig på att fotta!! :( Lyckades med konststycket att tappa bort min sminkväska på nöjesfabriken. Ännu konstigare att den fanns kvar när jag ringde förut. Jävla tur.

Vågade inte kolla sms-inboxen förräns idag. Hade gått bärsärkargång och skickat sms te halva värmland. Minst.
Kan tänka mig att be om ursäkt för överanvändning av ordet "cp". hehe. Och sorry H! Dessvärre var ju resten av det jag skrev sant. Men det vet du ju redan. Synd att du inte fattar hur fantastisk jag är!!


Här kommer litte bilder iaf.

först gick jag vilse på körrgårn! Hittade dock till minneslunden och myste en kortis. Fint!


Undertecknad!! Synd att jag inte tog kort på hela mig. Hade ett läckert förkläde och randiga knästrumpor oxå!


sen vare förferra! Sara hade verkligen gått "all in" och klätt hela vardagsrummet i sopsäckar.


Vår vän i hörnet.


trasdocka nr 2.


Ok. Bjur på den här. Haha.




Kommentarer
Postat av: Karin

Så fina ni var! Seriöst halloweenfirande alltså!

2011-11-12 @ 15:28:28
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0