Vartdåva?

Ja? Vart har jag varit? Vad har jag gjort? Vem är jag?

Har råkat att inte bloggat på hela veckan. Glömde lixom bort det. Plus att jag har somnat rekordtidigt varje kväll. Däckat i soffan typ.

HÖHÖ. Men nu är det ju lördag igen. Igår glöggade jag ett glas vin och somnade på stört. Har systembolaget stoppat sömnmedel i alkoholen eller??? :(

Förra helgen hade jag ju min tjäre vän Emma och hennes polarinna Lina här. Det var full rulle hela tiden. Och jag lyckades med konststycket att inte shoppa sönder plånboken. På kvällen var vi på Blue moon bar och discodansade. Blev som vanligt sur och åkte hem. Åt en korv och blev gladare.
Övertalade Emma och Lina att lchf var the shit och skulle bjuda på en brakfrukost a´la lchf, ägg o majjonäs. Tyvärr tål ju inte alla fett, och båda fick ont i magen. Hade ångest resten av dagen. :(
Men annars hade jag skitkul! Hoppas vi ses snart igen brudz!

Nu funkar det inte o lägga upp bilder. Töl. Men det kommer! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0