kola osv

Hej bloggen.

Efter att ha bråkat på Vårdis i typ en timme idag (fick riktig medicin! woho! Nu jävlar ska jag bli fisk!) så tyckte jag att jag var värd nåt "gött". "Gött" i min värd brukar oftast bestå av kakor eller glass. Det är gött. Råkade chocka migsjälv genom att köpa plockgodis.
Vet inte varför. Hatar plockgodis. Ohygieniskt och äckligt. Tänkte bara på snoriga barn och alla basilusker som frotterade sig i nedersta hyllan. UÄH. Köpte ändå.

Öh. Berättade jag om att min käke jävlades med mig? Kan ej öppna den ordentligt (munnen alltså), gör svinont.
Dom här godisarna köpte jag;
- seg kola
- sega råttor
- dumle
- ferarribilar


Ser ni mönstret då? Allt är stenhårt och skitsegt. Fattade inte hur jag tänkte. Kan ju inte tugga ordentligt. Men jävlar vad jag har kämpat!!!! Kämpade så himla mycket med godiset idag att lunch och middag bestod av fyra ostmackor totalt. Glömde lixom bort maten i allt tuggande. Ej smart.
Nu mår jag illa och har ont i käken. Blä.


Försökte illustrera hur en gråtande godis ser ut.

Kommentarer
Postat av: elli

Wohooo! Har saknat dina fina illustrationer (drömde om dem härom natten).

2011-09-28 @ 23:05:44
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0