nämen hej!

Efter ett par dagars exorisism är jag åter på banan. Magsjuka är spännande. Jag spydde så mycket att jag hade träningsvärk i tre dagar. Gick även ner tre kilo oxå. Har säkert gått upp dom igen. 
 
I helgen var jag på loppis i dagarna två. Min sambo är lixom kristinehamnare, och kristinehamnare är i regel snålare än smålänningar, därav har ett stort loppisintresse utvecklats till en slags friidrott bland kristinehamnarna. 
 
Första dagen var vi på gengåvan, jag köpte skitmycket småskit (julpynt!!!) och en skjorta med små glittriga fiskar på. Så vackert!
I söndags var vi på djurskyddets loppis. Hittade inget. Sen stod vi i kö i 40 minuter för att kolla på fyra katter. Jättekonstigt, som om man inte sett en katt förut??!! 
 
skjorta med fiskar!!! HUR COOL!
 
Hälsade på TOMTEN!!!
 
Justdetja!!! bengan kom igår och jag fick leka med hennes lille bäbis Clara. Hon undrade ifall vi tog illa upp att bäbisen hade klänning. "nä?".
 
 
den ömma modern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0