Tjött tjäjjjj

Haha tja! 

Är i hög fredagsform idag. 
Igår hände något spännande, råkade färg en kunds utväxt hallonslaskbrun. Riktigt fult blev det. Jag stod som en frågetecken och kunde ej förstå hur en mellanbrun färg med lätt kopparinslag kunde bli så ful. När jag skulle packa ihop mig för dagen såg jag att någon lagt fel färg i fel förpackning. hahahaha!!! Det låg alltså en röd färg istället för en guldkoppar. 

Men fixade det idag, kunden var tillbaka och färgen blev såklart awesome. 

Snart tar jag helg! Är jävligt pesstrött idag då jag tydligen inte kan sova utan Jonas. Moget. 
Vi ska packa och städa i helgen! Nästa vecka flyttar vi ju!! Iihhhhh!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0