En liten boll, stor boll.

Kan låta arg på bloggen ibland, I know! IRL är jag dock väldigt snäll om annat lite mesig o skraj.

Sen har jag väl en jävla förmåga att få ett HUMÖR när jag väl blir sur lixom.
Men nu var det ju inte alls mitt olabila humör jag skulle skriva om.

Istället kör vi en LISTA på grejer jag stör mig på;
- DJ:n i lördags som bara spelade Bob Dylan! Du kan ej spela Bob Dylan om det inte är efterfest fattar du väl!!!
Stort ris även eftersom du vägrade spela leila k. Fy skäms!!

- folk som ej svarar på mejl. Hur jävla svårt ska det vara o skicka iväg ett enkelt "nä tack"?

- när man tror att man ska få till värsta fräcka nagelmönstret men så blir det bara klet av allt.

- bruna kylskåp. Blir bara så ledsen när jag ser dom.

- katter som ska ligga på datan när man ska skriva. Men bara då, annars är datan totalt ointressant. (!!!!)

För att väga upp gnället så kan jag härmed informera om att jag idag har en sån jävla snygg frisyr. Är sämst på att sätta upp håret "snyggt" (trots att jag är frisör, jag vet). Brukar bara bli en sketen liten tofs som vinglar runt.
Men med lite tips från Madde som är boll-kung lärde hon mig hur man snabbt och enkelt gör snyggaste och största bollen.

Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: Sara

visa hur man gör en snygg boll dååå :) hej!

2013-07-19 @ 10:44:45
Postat av: Lara

Ja? Dela med dig!! :)))

2013-07-21 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0