Men lelle vännen da

Jag har fan skrivkramp?! Har börjat skriva typ 5 inlägg på två dagar och sen tappar jag intresset för det jag skulle skriva eller så kommer jag inte på något "avslut". Och det gör lite ont i mitt blogghjärta. Har jag helt enkelt tappat mitt intresse för bloggen? Eller för att skriva?
Förr så kunde jag känna en stark längtan att bara slita upp datan och skriva loss om allt. Men nu ba "nej...".

Vill ju inte sluta! Älskar att skriva, men hur får jag tillbaka mitt groove igen???


Kommentarer
Postat av: Kkp kkp

Det hör till! Jag får också perioder då bloggen inte används lika flitigt. Tror inte att det är något man kan påverka

2013-03-20 @ 12:50:48
URL: http://raaff.blogg.se
Postat av: hogie

Det är för att du blivit sambo. Min blogg har i stort sett varit död i nästan sex år. Jättehemskt.

Svar: jag antar´t, det är trevligare o gosa i söffan än att hetsa på bloggen.
din apa i etern.

2013-03-26 @ 10:19:53
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0