Vårdcentralen = fredagsmys

Igårkväll spenderade vi enochenhalvtimme på vårdcentralen. Jag var svinnervös trots mina tidigare erfarenheter av vårdcentraler.

"NU SKARU FÅ SE PÅ NÅT RIKTIT ÄCKLIIT!!" skrek jag till distriktssköterskan. Hehe.
Men det gick bra. Typ. Det är en infekterad hårsäck som blivit helt mentalsjuk, och om ni minns min tidigare rövsjukdom så påminner det här starkt om det, fast på benet.
Distriktssköterskan klämde och klämde och det var riktigt jävla vråläckligt. Sen stoppade hon ner en lång remsa i såret.
Hon tyckte att operation var nödvändigt så det lutar väl åt det. Dock är läkningstiden betydligt bättre än på röven. Tur det.
Hon gissade på att det lär bli ett rätt ordentligt hål på benet oxå. Kul och fancy, kanske kan tatuera in nåt spännande där.

Nåväl, kommer få gå på omläggning ett tag framöver och förhoppningsvis operation så snart som möjligt. Blä.

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0