Recension: uniq one all in one hair treatment

Fick ju in den här produkten för ett par veckor sen och ja, jag har testat lite granna.
Det är alltså ett slags leave in balsam som "reparerar" slitet och trasigt hår, innehåller värmeskydd, shine och control frizz (står det), skyddar även färgat hår. 
Folk blev faktiskt till sig i trasorna när den här kom till jobbet, så den var tydligen väldigt hypad. 


Först och främst måste vi prata om doften. Antingen kommer du älska den eller hata den. Jag hatar den då jag starkt ogillar extremt parfymerade grejer som luktar... Eh, tantparfym. (Undertecknad gillar iofs bara fruktdofter). Som sagt, den luktar MYCKET och LÄNGE. Men det där är ju en smaksak. Röven är klöven eller vad man brukar säga.

Funkar den då? Japp. Den är skitdryg. Märkte snabbt att man bara behöver lite lite, annars blir det lätt en kladdig hinna på håret. Och den är jättebra på tunt hår! Har oftast märkt att leave in sprayer annars blir lite för feta i tunt hår. 

Trots doften så gillar jag den faktiskt väldigt mycket, plus i kanten för att den passar alla hårtyper.

Ca pris: 140 kr
Betyg: 4 av 5 apor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0