En värd dag

Igår hade jag en halvdag på stan med min kära Madde!!! Vi kollade i affärer och Madde tjackade skor och jag hatade gravidavdelningen och hittade ett par sköna haremsbyxor istället. 
H&m har det sämsta utbudet på grav-kläder jag sett. Och det är typ det enda som finns. Får beställa lite fancy stuff på asos snart. 
Underbaraclara köper vanliga kläder - fast en storlek större än normalt. Det har jag oxå försökt, fast passformen blir helt åt helvete då. 

Hatert. 

Annars var det mysigt igår. Fast jag orkar ju inte lika mycket nuförtiden. Får sitta ner i omgångar eftersom ryggen ba "FU!!!". 
Vi avslutade dagen med en kvällssupe på en fräsig uteservering med lite bärs och pasta. Kyparn var lite väl övertrevlig. Hen kallade oss för "damerna" hela tiden. Inte överförtjust att bli kallad dam, hade hellre blivit kallad för "cooling". 
Kul att träffa Madde. Var ju skitlängesen!! 


En slags pasta med gorgonzola. Värt!!

En värd Madde i sola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0